Exkluzívna GST prevodovka Kubota ponúka 12 rýchlostných stupňov dopredu a 8 stupňov dozadu, ktoré je možno radiť bez spojky. Spolu so sériovou redukciou ponúka táto prevodovka celkom 24 stupňov pre jazdu vpred a 16 pre jazdu dozadu. Vďaka elektronickému riadeniu nepotrebuje tento systém použitia spojky ani pri zmene smeru jazdy dopredu/dozadu.
Ekonomická FST prevodovka ponúka 16 rýchlostných stupňov dopredu a 16 dozadu. Jednoduchá a jemná zmena rýchlosti rovnako ako smer jazdy predurčuje túto prevodovku pre prípravu pôdy a prácu s čelným nakladačom.
Zvýšili sme výkon, účinnosť a trvanlivosť našej hydrostatickej prevodovky a dali sme jej meno: HST Plus. Automatické ovládanie čerpadla HST a motora vám poskytuje optimálny výkon bez ohľadu na úlohu, pracovné podmienky alebo zručnosť obsluhy. Navyše má nová prevodovka HST Plus elektrohydraulický servomechanizmus, ktorý znižuje objem tlaku potrebný na stlačenie pedálu HST. Vďaka tomuto mechanizmu má pedál lepšiu odozvu a to umožňuje hladkú manipuláciu a lepšiu ovládateľnosť, nech je zaťaženie akékoľvek. Tento systém tiež pomáha redukovať vibrácie, otrasy, hluk a vyčerpanie, a poskytuje jemnejšiu jazdu a zvýšený výkon.
Pokroková technológia Kubota umožňuje obsluhovať traktor rovnako jednoducho, ako riadiť auto. Nová prevodovka HST Plus od Kuboty umožňuje optimálne ovládanie hydraulického čerpadla aj motora, obsluha je úplne jednoduchá. Vďaka novým funkciám, ktoré regulujú rotujúce axiálne piesty čerpadla a dokážu nastaviť piesty motora medzi dvoma fázami, najlepšie využijete prevodovku HST Plus, či už uprednostňujete manuálne alebo automatické ovládanie.
L2 je vybavená odnímateľným panelom sedadla, ktorý je umiestnený nad prevodovkou, čo umožňuje ľahší prístup a servis hydraulických ventilov a súčasťou súvisiacich so snímačom. Teraz bola zjednodušená údržba hydrauliky. Je to len ďalší spôsob, ako vám Kubota pomáha udržať vás na sedadle vodiča.
Spaľovací systém Three Vortex Combustion (E-TVCS) spoločnosti Kubota umožňuje zvýšenie prietoku vzduchu do spaľovacej komory, čim sa dosiahne vyššia spotreba energie, účinnosť a čistejšie emisie. Systém dieselových motorv, ktorý sa nachádza v novom L2, používa väčší objemový motor a generuje menej hluku a vibrácií. Taktiež spĺňa rad emisných predpisov, má dokonca ešte lepšie parametre.
Majte prehľad o stave vášho traktora rady L2 po celú dobu s novým systémom IntelliPanel™. Kombinácia analógového otáčkomera, teplotného rozmedzia a ukazovateľa spotreby paliva.
Oproti pôvodným trom rýchlostným stupňom má prevodovka HST Plus ešte páku na prepínanie medzi vyššími a nižšími rýchlosťami v každom rozsahu, čím rozširuje vaše možnosti na celkovo šesť rýchlostí. Keď nastavíte preferovaný rozsah rýchlosti, môžete jednoducho prepínať H-DS medzi vyššími a nižšími rýchlosťami za jazdy. Pomocou jednoduchého stlačenia tlačidla voľby režimu Mode Selection môžete aktivovať Auto H-DS pre automatické prepínanie medzi vyššími a nižšími rýchlosťami (Hi/Lo shifting). Ovládač HST a tlačidlo voľby režimu (len s HST Plus).
Pre ľahší prístup a hladšiu prevádzku sú nakladač, záves a diaľkové páky zoskupené na pravej konzole.
Hydraulicky aktivovaná spojka s vývodovým hriadeľom nezávislým od života umožňuje, aby bol vývodový hriadeľ nezávisle zapojený/odpojený, zatiaľ čo je traktor stále v pohybe. Naviac je k dispozícii systém Neutrel/Auto Shut- off a ochranné odkladacie štíty pre úplný upgrade celkovej bezpečnosti a produktivity vývodového hriadeľa.